Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Písemné povolení? Velmi pravděpodobně chtít budou. Já bych to ještě vylepšil variantou, že budete ssebou nosit samopropisovací bloček, něco jako šekovou knížku, do které budete (v případě potřeby) vypisovat jméno oběti, navrhovaný úkon a datum (s kopií) - podle situace vyplníte (dnes sex - polibek - objetí - možné) a originálem obdaříte objekt Vašeho zájmu - pak to bude košer.

1 0
možnosti

Dobrý den, :-):-) samopropisovací bloček, to mě nenapadlo. Opravdu se schyluje k velké romantice. V Americe se už muži ženám vyhýbají. Nedivím se. Chápu, že si muži a ženy vzájemně ubližují citově, atd. atd. Ale proč tohle. Dokáži si představit jak to může pokračovat dál. A já bych to na místě těch slavných mužů udělala. Producírovala se přede mnou v lehké košilce. Nosila výstřih aby ji celý svět viděl do poprsí. Proč to tedy dělala? Klasická odpověď. "Abych se cítila dobře, abych se líbila" Aha a když ta Tvá nebo Vaše snaha měla úspěch, tak mě za to žalujete? :-) Určitě bych se nezastávala sexuálního zneužívání na žádné straně, tohle je již opravdu hodně přes čáru. Pobavil jste mě. Děkuji a přeji hezký den Marcela Kremeňová

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS