Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když to nebude moderovat ředitel Soukup, tak to nebude stát za nic.:-P Zůstává mi záhadou, proč jste se tak rozhorlila kvůli panu Horníčkovi.

0 0
možnosti

Protože paní redaktorka spojila kritiku pořadu Cabaret s panem Horníčkem. Ten se už nemůže bránit. Pravdou však je, že právě on ctil umění artistů, klaunů, estrádních umělců atd. on měl totiž přehled, jak náročná oblast umění to je. Dnes si někteří herci na to hrají a nestojí to dle mého pohledu za nic. Komici. Byla jsem na jejich vystoupení v Brně a bylo mi z toho špatně. Jeden stáhl kalhoty a to měla být legrace. Plné přímé oplzlosti a vulgarit. Nic inteligentního. Na návštěvu mě nalákala známá jména a byly jsme s dcerou tak zklamaní jako nikdy. A přitom jako herce z obrazovek je mám ráda. Udělat dobrý estrádní humor není jen tak. Svá vyjádření nejednou uvedl pan Horníček v pořadu Hovory H.

0 0
možnosti

Tv Barrandov má nálepku které se díky všude přítomnému Soukupovi asi jen tak nezbaví.A přitom do jeho pořadu chodí stále politici i umělci do kterých by jste to nikdy neřekli. Ono si to potom s kritikou jeho pořadů protiřečí. Na stanici Kino Barrandov občas koukám a je tam daleko zajímavější výběr filmů než na jiných stanicích.

5 1
možnosti

Nahlédl jsem do archívu Kina Barrandov a žádný zajímavý výběr jsem tam neviděl. Stejné šunty, jako na všech jiných komerčních stanicích.

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení několika dalších Vašich článků mě napadá jen citát z Cimrmana: "Pokud možno, nepište vůbec."

1 2
možnosti

Pokud budete mít na mysli něco věcného a konkrétního k obsahu, tak Vás možná poslechnu.

2 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá...8-o Vždyť to nemá ani hlavu, ani patu. A těch chyb...

0 0
možnosti

Vážně :-). A jak dokážete sepsat myšlenky během jedné hodinky Vy. Rozhodně si nenechám líbit napadání paní redaktorky, která vystudovala VŠ a vyjadřuje se k tématům, kterým vůbec nerozumí. Chybovati je lidské. Je to pouhý blog. Na knihu a další bych si dala více pozor nebo měla korektora, ostatně jako profesionální redaktoři.

0 0
možnosti

P91e54t59r 73T54o95m22e84k

5. 1. 2019 22:34

V TV Barandov, televizi toho exhibicionisty, nemohou vystupovat kvalitní zpěváci. Pouze šmíra.

3 9
možnosti

Není to snad cizí slovo :-). A tam je to zcela jedno. I tak jsem vděčná za přečtení. Kdybyste měl věcnou reakci, budu ještě vděčnější.

0 0
možnosti

Sylvestr....to jste myslela Staloneho? Poslední den roku je Silvestr...

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1035x
Jsem účetní a kontrolorka. Mou zálibou je historie a psychologie. Ráda si povídám s lidmi.  Miluji život a humor, bez něhož bych život nepovažovala za život.

... Život chutná za každé situace. Den za dnem, týden co týden ...  važme si všeho čeho se nám dostává.

Seznam rubrik