Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cirque du solei se obejde bez zvířat. Lidé se tam drezírují dobrovolně, zvířata v cirkusech dobrovolně nejsou, alespoň to neříkala.

2 1
možnosti
Foto

To neříkají ani na jatkách.

1 0
možnosti
Foto

Přijde den, kdy nám zakáží chovat psy a kočky. Hlavně že lidé stát milují.

2 0
možnosti

Tem, kteri je neumi chovat to melo byt zakazano uz davno. Opravdu nechapu k cemu si nekdo, kdo rano v pul seste odjizdi do prace a vraci se domu kolem seste vecer porizuje psa. Jiste jen kvuli tomu, aby si sousede uzili jeho stekot po cely den.

Takto si jiste rytiri predstavuji demokracii.

1 1
možnosti

Ale kdyz dojde na slova pana hejtmana a v prvnim kole zvoleneho senatora, jiste bude brzy medved na cibulce.

0 0
možnosti

Už jsme vypustili několik připomínek na adresu ZOO tak se dali dohromady a snad ho zachrání. Jinak by to možná tak dopadlo.

0 0
možnosti
Foto

cirkus zcela jednoznačně není místem, kde by zvířata žila v pohodě.

Tomu, co píšete, tomu nemůžete věřit ani vy.

4 0
možnosti

Určitě týrání zvířat v cirkusech není tak obvyklé jako jinde ve společnosti. Tomu věřím a vím to zcela jistě podle důkazů, které jsem už jako holka viděla naivně v ZOO v klubu mladých přírodovědců. Pocházím z Prahy 8, tak byla příležitost. Pánovi níže, ani nebudu odpovídat. Je nepříjemný . V článku jsem uváděla, že každý výzkum se potvrzuje praxí a té ZOO rozhodně nemají tolik co cirkusový drezéři. Faktem je, že jsme jako lidstvo zničili přírodu, kdy by určitě bylo těmto zvířatům přirozeněji a lépe. Ale zas. V momentě kdy jde zvíře po člověku, tak ho buď musí zkrotit, nebo zabít. A já jsem pro to dobře krotit. Moc Vám děkuji za Váš upřímný komentář

0 0
možnosti
Foto

K63a87r29e97l 26M38á85d44l40e

23. 10. 2018 17:25

Antikarma jako hrom. Srovnávat cirkusy se zoologickými zahradami, kde se postupuje vědecky a snaží se zvířatům vytvořit co nejpřirozenější prostředí? Cirkusům bych dovolil nejvýš nějaké pudlíky, kteří se při těch přiblblých kouscích možná baví, určitě nic většího. Sám jsem byl v cirkusu jednou jako dítě (stačilo mi to) a jednou jako doprovod svých dětí (stačilo jim to) a z těch dvou zážitků jsem jednoznačně pro zákaz "medvědů s Cibulkou".

5 1
možnosti

Žádný učený z nebe nespadl, a to i ve zvířecí říší a tak se všechna zvířátka pokyny, které vypadají, že ovládají od narození, musí naučit. Pan krotitel pak v cirku rozdává úsměvy na všechny strany a vypadá to, že třeba s medvídkem nebo tygrem jsou nejlepšími kamarády. Tygr se tváří, že se vlastně na všem s krotitelem domluvili. Opak je ale pravdou. Na řadě videí jsem viděl, jak zvířata při výcviku trpí. Když něco nechápou, krotitel jim to vysvětí hodně drsně. A někdy se bohužel uchýlí i k násilí a použije třeba bič. Nebo ostrý bodák. Já osobně už dávno do cirku nechodím a poslední výkon Berousků mě v tom jen utvrdil, mučení nemusím. Nejlépe všechny cirkusy zrušit.Rv

4 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1035x
Jsem účetní a kontrolorka. Mou zálibou je historie a psychologie. Ráda si povídám s lidmi.  Miluji život a humor, bez něhož bych život nepovažovala za život.

... Život chutná za každé situace. Den za dnem, týden co týden ...  važme si všeho čeho se nám dostává.

Seznam rubrik